16ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Π.Ο.Α.Α.Σ.Α. 1η Ημέρα Επίσημη Έναρξη Εργασιών

16ο Πανελλήνιο  Συνέδριο της Π.Ο.Α.Α.Σ.Α. 1η Ημέρα Επίσημη  Έναρξη Εργασιών
Τελευταία ενημέρωση 08/10/2015

Με επισημότητα πραγματοποιήθηκε η έναρξη των εργασιών του 16ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Π.Ο.Α.Α.Σ.Α. που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα την 20-6-2015 Κατ' αρχήν  τελέστηκε αγιασμός και τηρήθηκε  ενός    λεπτού σιγή, στην μνήμη των συναδέλφων, οι οποίοι έπεσαν κατά την εκτέλεση της αποστολής τους ή έφυγαν από την ζωή με οποιαδήποτε αιτία.στη συνέχεια ο κύριος ομιλητής καθηγητής Θεολογίας και συγγραφέας ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΗΣ Γεώργιος μίλησε με θέμα << Ελληνισμός και Ορθοδοξία ανάχωμα στον Τζιχαντισμό >>.  Η ομιλία του:Με τον όρο τζιχαντισμός νοείται το ισλαμικό κίνημα του τζιχάντ. Του «ιερού» πολέμου των μουσουλμάνων εναντίον των μη μουσουλμάνων, για να τους εξισλαμίσουν.
   Το κοράνιο,το ιερό βιβλίο του ισλάμ, ορίζει πως οι αλλόθρησκοι πρέπει να εξισλαμιστούν ή να θανατωθούν. Είναι αποκλειστικό. Δεν γνωρίζει ανοχή.
   Έτσι επικράτησε ο μουσουλμανισμός. Κατ’ αυτό τον τρόπο διαδόθηκε. Με την ωμή βία και το σπαθί. Το σπαθί είναι το κλειδί, που ανοίγει τη θύρα του παραδείσου. Γι’ αυτό ο Μωάμεθ χαρακτηρίσθηκε δικτάτορας. Επέβαλε τη θρησκεία του στον κόσμο με τον λεγόμενο «ιερό» πόλεμο, σε αντίθεση με το Χριστιανισμό, που διαδόθηκε με την αγάπη. Θυσιαζόμενος και όχι θυσιάζοντας.
   Σήμερα ο «ιερός» πόλεμος των μουσουλμάνων δεν στρέφεται μόνο κατά των αλλοθρήσκων, αλλά και «εναντίον των διεφθαρμένων μουσουλμάνων», που «έχουν επηρεαστεί από τη δυτική κουλτούρα ή ζουν κατά τα δυτικά πρότυπα». Κάτω από το θρησκευτικό μανδύα κρύβεται ο πιο καταστροφικός άνεμος της μισαλλοδοξίας και της βαρβαρότητας.
   Το σύγχρονο κίνημα τζιχαντισμού, που αποβλέπει στην παγκόσμια κυριαρχία του ισλάμ, έχει την αφετηρία του στο 2010. Τότε,  ένας Τυνήσιος έμπορος αυτοπυρπολήθηκε, διαμαρτυρόμενος για την τιμή του ψωμιού στη χώρα του. Αυτό ήταν αφορμή να εξεγερθούν οι λαοί της βόρειας Αφρικής εναντίον τωνδικτατορικών καθεστώτων τους. Ονομάσθηκε  αυτή η εξέγερση «Αραβική ʼνοιξη», επειδή θεωρήθηκε από το δυτικό κόσμο (Ευρώπη και Αμερική), ότι φέρει την αλλαγή του πολιτικού σκηνικού στην περιοχή και εξυπηρετεί την επικράτηση νέων, προοδευτικών πολιτικών. Η κατάληξη όμως ήταν ατέλειωτος βαρύς χειμώνας. Γιατί οδήγησε στη δημιουργία ισλαμικού κράτους, που στοχεύει στην παγκόσμια κυριαρχία.
Συγκεκριμμένως οι τζιχαντιστές, που δραστηριοποιούνταν από το 2011 στο Ιράκ ενώθηκαν με τους ισλαμιστές  της Συρίας και σχημάτισαν στις περιοχές εκείνες του Ιράκ και της Συρίας που ελέγχουν, το ισλαμικό κράτος του Ιράκ-Συρίας ή του Λεβάντε, ΙΚΙΣ.Και ανακήρυξαν τον Ιούνιο του 2014 την επανίδρυση του Χαλιφάτου. Του παλιού θρησκευτικο-πολιτικού μουσουλμανικού κράτους, το οποίο περιλάμβανε τους έξι πρώτους αιώνες από το θάνατο του Μωάμεθ, τα κράτη και τους λαούς που ήταν τότε  υπό την κυριαρχία τους.  Ανακήρυξαν δε χαλίφη, δηλαδή ανώτατο θρησκευτικό και πολιτικό αρχηγό τους, τον Αμπού Μπακρ-αλ-Μπαγκντατί, που ονομάστηκε Χαλίφης Ιμπραήμ. Οι σύγχρονοι τζιχαντιστές κάλεσαν τους ισλαμιστές στον κόσμο να ενωθούν μαζί τους, προκειμένου να κυριαρχήσει παγκοσμίως ο ισλαμισμός. Αν ποτέ επικρατήσουν τα σχέδιά τους, αλλοίμονο στην ανθρωπότητα. Τα πρώτα δείγματα της θηριωδίας τους, τα οποία ήλθαν στη δημοσιότητα από το διαδίκτυο και τις τηλεοράσεις, προκάλεσαν έντονη απέχθεια και αποτροπιασμό.Κατέδειξαν πόσο ανελεύθερος και απάνθρωπος είναι ο μουσουλμανισμός.
   Αυτό είναι το ισλάμ. Υπόσχεται στους πιστούς του ότι, όσο περισσότερους «άπιστους» εξισλαμίσουν ή σκοτώσουν, τόσο περισσότερα υλικά αγαθά θα απολαύσουν στον παράδεισο. Ωθεί τους πιστούς του στη θηριωδία. Παράδειγμα η απανθρωπιά του αγιατολάχ Χομεϊνί. Υποχρέωνε τα θύματά του να πληρώνουν τις σφαίρες με τις οποίες θα εκτελούνταν!
   Στόχος του Ισλάμ είναι η κυριαρχία του. Είναι γνωστή η έκφραση του ΤουργκούτΟζάλ, όταν άρχισαν οι διαπραγματεύσεις για την ένταξη της Τουρκίας στην Ενωμένη Ευρώπη: «Τώρα που θα μπούμε στην Ευρώπη, θα την εξισλαμίσουμε». Ανάλογη έκφραση χρησιμοποίησε και για τον εξισλαμισμό της χώρας μας, που θα επέλθη με την  ένταξη της Τουρκίας στην Ενωμένη Ευρώπη.  Αυτός είναι ο διακαής πόθος του Ισλάμ. Η κυριαρχία του στην Ευρώπη και σ’ όλο τον κόσμο. Δεν πέτυχε παλιά, γιατί υπήρχε το Ελληνορθόδοξο Βυζάντιο. Αυτό έφραζε την είσοδό του ισλάμ  στην Ευρώπη, αποκρούοντας τις επιθέσεις του επί οκτακόσια χρόνια. Πέρασε τότε στη Δυτική Ευρώπη από το Γιβραλτάρ και την Ιβηρική χερσόνησο. Και μετά την πτώση της Κωνσταντινούπολης (1453) εισήλθε στην Ανατολική και έφτασε ως τη Βιέννη.
   Απύθμενο μίσος εκδηλώνουν οι τζιχαντιστές κατά των χριστιανών. Όπως είπε ο πρόεδρος των Ελληνορθοδόξων του Λιβάνου Δημήτριος Ελ Χούρι στην ομιλία του στοΠολεμικό Μουσείο Αθηνών τον περασμένο Σεπτέμβριο: «Κόβονται κεφάλια και στη συνέχεια παίζεται ποδόσφαιρο με αυτά, άνδρες σταυρώνονται, επειδή αρνήθηκαν ν’ απαρνηθούν το Χριστό. Εκκλησίες καίγονται, σπίτια καταστρέφονται, κοιμητήρια βεβηλώνονται, μέλη ακρωτηριάζονται, σταυροί απομακρύνονται από τις εκκλησίες. Μοναχές και επίσκοποι απάγονται…»
   Όλα αυτά τα δεινά αναγκάζουν τους χριστιανούς να εγκαταλείπουν τη χώρα τους. Να εκπατρίζονται. Έτσι πετυχαίνει το πογκρόμ των τζιχαντιστών κατά των χριστιανών. Η βίαιη δηλαδή  εξαφάνιση του χριστιανικού στοιχείου από την κοιτίδα του. Η εκδίωξή του από τις πατρογονικές εστίες του.
   Δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο ο φανατισμός των τζιχαντιστών. Γιατί δεν προέρχεται από λανθασμένη τοποθέτηση έναντι των αντιπάλων, αλλά επιβάλλεται ως καθήκον. Και μάλιστα ως ιερό. Ως εντολή και έργο Θεού!
   Εύλογο τίθεται, ύστερα’ απ’ όλα αυτά, το ερώτημα: Τι πρέπει να γίνει; Νομίζουμε πως πρέπει κατ’ αρχήν να λάβουν θέση έναντι της απειλής του τζιχαντισμού τα χριστιανικά κράτη Ευρώπης και Αμερικής. Παλαιότερα οι τζιχαντιστές δεν τολμούσαν να εφαρμόσουν τέτοιες ακραίες και απάνθρωπες ενέργειες, γιατί υπήρχε απειλή από τη χριστιανική Δύση. Ενώ τώρα, φαίνεται πως δεν υπάρχει ανάλογη σοβαρή αντίσταση.
   Παλιότερα το Βυζάντιο ήταν, όπως είπαμε, το προπύργιο της Ευρώπης. Ο προμαχώνας της κατά του ισλαμισμού. Γιατί το Βυζάντιο γνώριζε το ισλάμ. Γνώριζε καλά τι σημαίνει η κυριαρχία του νόμου της Σαρία. Του πιο ανελεύθερου και σκληρού, που η επιβολή του έχει ως συνέπεια την κατάργηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την επικράτηση του σκοταδισμού. Δείγματά του έχουμε σήμερα στις μουσουλμανικές χώρες, στις οποίες απαγορεύεται η ανέγερση χριστιανικών ναών, η διάδοση του Ευαγγελίου, ακόμη και το να κάνουν οι χριστιανοί το σταυρό τους. Απαγορεύεται η μεταστροφή μουσουλμάνων στο χριστιανισμό, οι γάμοι μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων, αλλά και το δικαίωμα των γυναικών στη μόρφωση. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση της Μαλάλα (βλέπε βιβλίο της: Με λένε Μαλάλα). Εύστοχα αποδίδει το πνεύμα του Μουσουλμανισμού σχετική μελέτη υπό τον τίτλο: Ο Μωάμεθ, Δικτάτωρ η Προφήτης; Γενικά το ισλάμ ξέρει να σκοτώνει ανθρώπους και να καταστρέφει πολιτισμούς. Το πνεύμα του εκφράζουν οι λόγοι του σημερινού προέδρου της Τουρκίας: Οι μιναρέδες είναι τα σπαθιά μας, τα τζαμιά οι στρατώνες μας, οι πιστοί οι στρατιώτες μας. 
Οι τζιχαντιστές στις ισλαμοκρατούμενες χώρες εκφράζουν όλη τη μανία τους στους στρατιώτες των τακτικών στρατών, που συλλαμβάνουν αιχμαλώτους «αποκεφαλίζοντας τους, σταυρώνοντάς τους ή πυρπολώντας τους ζωντανούς».
   Τελευταίως φαίνεται πως αρχίζει να αισθάνεταιη Δύση τον κίνδυνο του ισλάμ. Γι’ αυτό και εμφανίζονται σ’ αυτή αντιδράσεις κατά των μιναρέδων και κινήματα κατά του εξισλαμισμού της Δύσης, όπως το Γερμανικό Pegida. Είναι το κίνημα των Ευρωπαίων πατριωτών, που διαμαρτύρεται με πορείες και διαδηλώσεις κατά της μουσουλμανικής θρησκείας και των μουσουλμάνων, που ζητούν άσυλο. Στο κίνημα αυτό λέγεται ότι εκφράζει την κατανόησή της η Γερμανίδα Καγκελλάριος Α. Μέρκελ, χωρίς όμως να το στηρίζει. Αυτή σε δηλώσεις της στις 16-1-2015 τονίζει πως «γνωρίζουμε ελάχιστα για το ισλάμ». Και προτρέπει τους χριστιανούς της Γερμανίας να «βαθύνουν τις γνώσεις τους για τη δική τους θρησκεία». Δείχνει ότι δεν μπορεί να διαγραφεί από τη ζωή των λαών της Ευρώπης η χριστιανική πίστη και ζωή.  
   Αξιοπρόσεκτη και θετική η πρότασή της. Ζητάει να βαθύνουν οι Γερμανοί τις γνώσεις τους για τη δική τους θρησκεία. Να γνωρίσουν το χριστιανικό Ευαγγέλιο και τη χριστιανική παράδοση της χώρας τους, που είναι από τα κύρια βάθρα του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Αυτή η εμβάθυνση θα τους καταστήσει άτρωτους από τις αλλοεθνείς επιδράσεις.
   Η θέση της Γερμανίδας Καγκελλαρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για μας τους Έλληνες, που έχουμε την πιο πλούσια εθνικοθρησκευτική παράδοση και ιστορία. Τον πιο πλούσιο πνευματικό πολιτισμό.
   Ο Ελληνισμός, τόσο στην αρχαιότητα, όσο και στο Βυζάντιο, διακρίθηκε στα γράμματα, στις τέχνες, στον πολιτισμό. Υπήρξε ο φωτοδότης του κόσμου. Το όνομά  του διαδόθηκε παντού. Τα μνημεία του θαυμάζονται απ’ όλους. Ο ποιητής υμνεί τη δόξα και το μεγαλείο της Ελλάδος ως εξής: 
«Νικούσες, και τους κόσμους ελευθέρωνες!
Μιλούσες, και τους αγρίους ημέρωνες!
Ετραγουδούσες, μάγευες και τις Σειρήνες!
Φιλοσοφούσες, και το νου στους ουρανούς εφτέρωνες!».
Και στο θέμα του Θεού και της θρησκείας, που δεν είναι ανθρώπινη ανακάλυψη, αλλά αποκάλυψη Θεού, διακρίθηκαν οι Έλληνες, καθόσον δεν ήταν ικανοποιημένοι με την ειδωλολατρία και ανέμεναν τον ερχομό του Λυτρωτή. Το δήλωσε ο Σωκράτης στους Αθηναίους κατά την Απολογία του. Το επιβεβαιώνει ο βωμός στον άγνωστο Θεό, που συνάντησε ο Απόστολος Παύλος στην Αθήνα.
   Η συνάντηση του Ελληνισμού με το Χριστιανισμό και η αρμονική συμπόρευση μαζί του, ως τις μέρες μας, του εμφύσησε νέα πνοή. Τον αναγέννησε και του χάρισε το απαστράπτον μεγαλείο της Ορθοδοξίας.
Ελληνισμός και Ορθοδοξία είναι ταδυό άσειστα κάστρα. Οι ασάλευτοι βράχοι πάνω στους οποίους σπάνε όλα τα εχθρικά κύματα, πουεπαφρίζουν τις αισχύνες τους.
   Το τραγικό όμως είναι ότι σήμερα τα δύο αυτά πνευματικά μεγέθη πολεμούνται, υποτιμώνται και διαστρέφονται. Πλήττεται ο Ελληνορθόδοξος πολιτισμός. Υποβαθμίζεται η Ελληνική γλώσσα. Διαστρέφεται η εθνική μας ιστορία με τα περί συνωστισμού κ.ά. Το έντονο δημογραφικό μας πρόβλημα σε συνδυασμό με το μεταναστευτικό απειλούν την εθνικοθρησκευτική μας ενότητα και ομοιογένεια. Το μάθημα των θρησκευτικών αποβάλλει τον καθαρά Ελληνορθόδοξο χαρακτήρα του και γίνεται θρησκειολογικό. Μετατρέπεται δηλαδή σε μια άχρηστη και ανούσια θρησκειολογία. Σ’ ένα ανακάτωμα όλων των θρησκευτικών ιδεών, με αποτέλεσμα οι μαθητές να πελαγοδρομούν. Να μπερδεύονται. Και να γίνονται εύκολα θύματα των αιρέσεων, του σατανισμού, των παραθρησκειών, κάθε κακού. Στη θεολογική Σχολήδε της Θεσσαλονίκης ιδρύεται Κέντρο ισλαμικών Σπουδών κ.ά.
   Όλα αυτά δεν εμπνέουν αισιοδοξία για την περαιτέρω πορεία του Ελληνισμού. Δείχνουν αντιθέτως τη μεγάλη ηθικοπνευματική κρίση που μας μαστίζει και είναι χειρότερη από την οικονομική, η οποία έχει απορροφήσει όλο το ενδιαφέρον μας. Αν συνεχίσουμε έτσι, είναι θέμα, αν θα διατηρηθούμε στο χάρτη της ιστορίας και δεν θα σβήσουμε, όπως τόσα άλλα ιστορικά έθνη.
   Τελείωσα. 
Πριν όμως αφήσω το βήμα, επιτρέψτε μου να αναφερθώ στο συμβολικό νόημα της χειρονομίας του προέδρου των Ελληνορθοδόξων του Λιβάνου Δημητρίου Ελ Χούρι κατά την ομιλία του στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών: Σταυροκοπήθηκε με ευλάβεια κι ασπάστηκε με συγκίνηση τη γαλανόλευκη σημαία μας. Εξεδήλωσεέτσι αίσθημα σεβασμού και τιμής στον Ελληνισμό και στην Ορθοδοξία, τους δυό ακατάλυτους πύργους του μαρτυρικού μας Γένους.Αυτούς, που οφείλουμε να διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού σήμερα οι Νεοέλληνες.
 
 Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ Κωνσταντίνος χαιρέτησε και κήρυξε την έναρξη του Συνεδρίου αναφέρθηκε δε μεταξύ των άλλων στην μεγάλη προσφορά των αστυνομικών αλλά και των αποστράτων  ευχήθηκε δε καλή επιτυχία στο Συνέδριό μας . Παρέστησαν και χαιρέτησαν το Συνέδριό μας οι :
Ταξίαρχος ΓΙΑΝΝΕΛΗΣ Νικόλαος Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Περιφέρειας Θεσσαλίας .
Ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Λάρισας  ΣΟΥΡΛΑΤΖΗΣ Απόστολος
Ο Αστυνομικός Διευθυντής ως εκπρόσωπος του Αστυνομικού Διευθυντή Λάρισας .
Ο Αντιστράτηγος ε.α. ΤΣΙΡΩΝΗΣ Σπυρίδων Πρόεδρος του Παραρτήματος Ε.Α.Α.Σ. Λάρισας , ο οποίος εκπροσώπησε τον Προεδρο της Ε.Α.Α.Σ Υποστράτηγο ε.α. ΔΑΝΙΑ  και διάβασε τον χαιρετισμό του ο οποιός έχει ως εξής :
Ο ταγματάρχης Καρτάλης Αθανάσιος εκπρόσωπος του επιτελείου Στρατιά
Ο Νταβούρας Αθανάσιος Αρχιφύλακας Προεδρος ΠΟΑΑΣΥ Λάρισας ,  και οι
ΧΑΛΚΙΑΣ Χρήστος , ανθυποπυραγός Πρόεδρος αποστράτων Πυροσβεστικής Λάρισας
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Γεώργιος Προεδρος της ένωσης αποστράτων Αστυνομικών Θεσσαλονίκης
ΣΟΦΑΔΙΤΗΣ Γεώργιος Ταξίαρχος ε.α. τ. Π΄ροεδρος Αποστράτων Χωροφυλα΄κης - Ελληνικής Αστυνομίας Λάρισας
ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ Σωτήριος Αστυν Υποδιευθυντής ε.α. τ. Αντιπ΄ροεδρος και τ. Πρόεδρος της Ένωσης Αποστράτων Λάρισας ,
ΤΖΙΩΡΑΣ Χρήστος , αστυν Υποδιευθυντής Πρόεδρος Ι.Ρ.Α. Λάρισας .